| Field Customer | Audio Clip Topic | Customer Content |
| AGA Medical (72 min.) | Oracle’s Agile Product Lifecycle Management (PLM) Solutions for the Medical Device Industry. | AGA Medical Event Page |
| Case New Holland (60 min.) | Oracle Transportation Management 5.5 (Transportation Operational Planning, Freight Payment (implementing) ) | Case New Holland Event Page |
| Eaton Corporation (30 min.) | Oracle E-Business Suite 11.5.10(Oracle Advanced Supply Chain Planning, Discrete Manufacturing, Order Management, Configurator, Release Management, Warehouse Management), Oracle Consulting | Eaton Corporation Event Page |
| Emerson (56 min.) | Oracle Advanced Supply Chain Planning and Demantra ( Demand Management, Sales & Operation Planning) | |
| Fellowes Inc (60 min.) | Oracle E-Business Suite 11.5.10 (WMS) Oracle Transportation Management 5.5 (Planning & Optimization) | Fellowes Event Page |
| Pella Corporation (55 min.) | Oracle Transportation Management 5.5 (Transportation Operational Planning) | |
| Tetra Technologies (31 min.) | Upgrade from JDE World to JD Edwards EnterpriseOne, Integration with Oracle Demantra applications, SNO (Strategic Network Optimization), and use of UPK. | Tetra Technologies Event Page |
| Tetra Technologies (25 min.) | JD Edwards EnterpriseOne 8.12: Financials, Procurement, Project Costing, Service Billing, Sales Order Mgmt, Transportation Mgmt, UPK, SNO, Oracle Consulting, and Demantra Demand Management including World to E1 upgrade | Tetra Technologies Event Page |
| Welch Foods (50 min.) | Oracle E-Business Suite 11.5.10 HR, Financials, Process Manufacturing, Supply Chain, Procurement, Projects, Enterprise Asset Management, and Demantra | Welch Foods Event Page |
| Welch Foods (53 min.) | Oracle E-Business Suite (HR, Financials, Process Manufacturing, Supply Chain, Procurement, Projects, Enterprise Asset Management, Demantra and Transportation Management | Welch Foods Event Page |
| Welch Foods (59 min.) | Oracle E-Business Suite (HR, Financials, Process Manufacturing, Supply Chain, Procurement, Projects, Enterprise Asset Management, Demantra and Transportation Management) | Welch Foods Event Page |
| Zebra Technologies (67 min.) | Learn How Zebra Technologies Improves Product Profitability with Oracle's Agile PLM | Zebra Technologies Event Page |